پرستار همراه الف
پرستار همراه الف
فهرست خدمات

پرستار همراه الف

آَشنایی با نحوه استخدام پرستار کودک

زمان مطالعه: 5 دقیقه

در زندگی پرمشغله امروزی که در بیشتر مواقع والدین هر دو شاغل هستند و یا مسئولیت هایی در خارج از منزل دارند نیاز به حضور یک پرستار کودک قابل اعتماد درکنار کودک، بیش از پیش احساس می شود. روش های متنوعی برای استخدام پرستار کودک Hiring a babysitter  وجود دارد که براساس انتخاب و صلاحدید والدین مورد استفاده قرار می گیرند.

انتخاب یک پرستار قابل اعتماد که در کار خود خبره باشد برای بسیاری از والدین امری نگران کننده و پیچیده است. از سویی دیگر سپردن کودک به مهد کودک علاوه بر کاهش احساس امنیت و آرامش کودک، سبب افزایش احتمال ابتلا کودک به بیماری های مسری می شود. بنابراین در این شرایط بهترین گزینه برای حفظ سلامت و امنیت کودک و آسودگی خیال والدین استخدام یک پرستار کودک در منزل است. در این مقاله به بررسی نحوه استخدام پرستار کودک می پردازیم

پرستار همراه الف

استخدام پرستار به صورت شخصی

در این روش والدین برای یافتن پرستار مناسب شخصا وارد عمل می شوند و عموما از روش های زیر برای یافتن پرستار مناسب استفاده می کنند

  • پرس و جو از دوستان و آشنایان
  • جست وجوی تصادفی در اینترنت
  • استفاده از آگهی های روزنامه
  • پخش آگهی استخدام در خیابان

استفاده از این روش با معایبی همراه است که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • عدم دسترسی به سوابق کاری و حرفه ای پرستار
  • عدم وجود واحد نظارت کننده بر عملکرد پرستار
  • نامشخص بودن چارچوب دستمزد پرستار
  • متعهد نبودن طرفین به دلیل عدم انعقاد قرار داد رسمی
  • عدم وجود پرستار جایگزین در صورت غیبت پرستار
  • عدم امکان ارزیابی توانایی و تخصص فرد پیش از استخدام

بنابراین با توجه به موارد فوق، اعتماد و سپردن کودک به چنین فردی کار عاقلانه ای به نظر نمی رسد و لازم است والدین برای یافتن پرستار کودک به دنبال راه های امن تری باشند.

پرستار همراه الف

استخدام پرستار کودک از طریق مراکز ارائه دهنده خدمات پرستاری در منزل

برای برطرف کردن این مشکل موسسات مراقبت و پرستاری در منزل شکل گرفته اند تا نسبت به اعزام خدمات پرستاری از کودکان، سالمندان و بیماران در منزل اقدام کنند. مجوز فعالیت این مراکز عموما از سوی مراجع ذی صلاح مانند وزارت بهداشت صادر می شوند و در اجرای تعهدات خود  از دستورالعمل های این سازمان ها تبعیت می کنند. موسسه پرستاری همراه الف یکی از معتبرترین مراکز ارائه کننده خدمات پرستاری در منزل است که در ادامه با خدمات این مرکز آشنا خواهید شد.

مزایای استفاده از خدمات مرکز پرستاری همراه الف

افرادی که برای استخدام پرستار کودک، پرستار سالمند و پرستار بیمار درمنزل، از خدمات این مرکز استفاده می کنند از مزایای زیر بهره مند خواهند شد:

  • استاندارد بودن تعرفه دستمزد پرستار

دستمزد پرستاران در این مرکز براساس تعرفه قانونی اعلام شده از سویی وزارت بهداشت و نظام پرستاری تعیین می شود. منصفانه بودن هزینه خدمات ارائه شده در این مرکز  در عین بالابودن سطح خدمات، یکی از مهم ترین عوامل رضایت مشتریان گرامی موسسه پرستار همراه الف است.

  • نظارت دایمی بر عملکرد پرستار 

واحد نظارت در مرکز پرستاری همراه الف به صورت منظم عملکرد پرستار کودک در منزل را مورد ارزیابی قرار داده و در صورت بروز هرگونه مشکلی در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام خواهد کرد.

پرستار همراه الف

  • گزینش چند مرحله ای پرستار پیش از استخدام

کلیه پرستاران برای استخدام در موسسه پرستاری همراه اول از مراحل ارزیابی و گزینش های مختلفی عبور کرده اند. ارائه مدرک عدم سوسابقه، گواهی عدم اعتیادو تضامین مالی از  مهم ترین مدارک مورد نیاز برای استخدام در این موسسه پرستاری است. در این شرایط والدین در هنگام استخدام پرستاری کوچکترین نگرانی از صحت مدارک و سوابق گذشته پرستار نخواهند داشت و می توانند بر سایر گزینه های مهم برای استخدام پرستار کودک تمرکز کنند.

  • انعقاد قرار داد رسمی

انعقاد قرارداد رسمی و قانونی بین طرفین باعث پیشگیری از بروزمشکلات ناگهانی مانند ترک کارناگهانی پرستار یا عدم پرداخت دستمزد پرستار از سوی کارفرما می شود.

  • امکان اعزام پرستار جایگزین در صورت غیبت پرستار 

این مورد یکی از بهترین مزایای استخدام پرستار از موسسه پرستاری همراه الف است زیرا در صورت غیبت یا ترک کار پرستار، موسسه در اسرع وقت نسبت به اعزام پرستار جایگزین اقدام خواهد کرد.

  • امکان ارائه خدمات شبانه روزی پرستاری در ۷ روز هفته و ایام تعطیل

خدمات این مرکز به صورت شبانه روزی و در کلیه ساعات و ایام هفته ارائه می شود. والدین گرامی حتی در ایام تعطیل مانند تعصیلات نوروز نیز امکان استفاده از خدمات پرستاری از کودک در منزل را خواهند داشت.

  • ارائه تخفیف های متنوع به مشتریان دایمی

در جهت کسب رضایت و رفاه مشتریان گرامی، تخفیف های متنوعی برای مشتریان دایمی این مرکز در نظر گرفته شده است.

انواع خدمات پرستاری از کودک در منزل

برای مراقبت از کودکان خدمات متنوعی قابل ارائه است که با توجه به شرایط کودک و انتظارات والدین، خدمات زیر قابل ارائه است:

پرستار همراه الف

مادریار

مادریاران دسته ای از پرستاران کودک هستند که یا خود تجربه مادری دارند و یا از تجربه کافی در مراقبت و نگهداری از نوزادان و کودکان خردسال برخوردار هستند. یک مادریار علاوه برانجام امور منزل، نقش مهمی در برطرف کردن کلیه نیازهای مادر و  کودک در منزل دارد.

کودکیار

این پرستاران از مدرک کودکیاری معتبر برخوردار هستند مسئولیت انجام امور شخصی کودک را برعهده دارند. این دسته از پرستاران که از سابقه کار کافی در مهد کودک برخوردار هستند نقش موثری در ارتقا سطح توانایی های جسمی و ذهنی کودک برخوردار هستند. تهیه وعده های غذایی کودک، حفظ نظافت، آموزش مهارت های مختلف، بازی و سرگرم کردن کودک بخشی از مسئولیت های کودکیار درمنزل است.

روانشناس

برخی از کودکان مبتلا به مشکلات ذهنی یا رفتاری، برای کسب مهارت های مختلف به آموزش های تخصصی درمنزل نیاز دارند. روانشناس کودک که از تخصص و تجربه کافی برای تعامل با این کودکان برخوردار است، با حضور درمنزل، مسئولیت آموزش و توانبخشی این کودکان و خانواده آنها را به عهده می گیرد.

مربی آموزشی کودک

برخی از والدین تمایل دارند که پرستار کودک در کنار مراقبت از کودک، توانایی آموزش مهارت هایی مانند زبان خارجی یا موسیقی را نیز داشته باشد. در این شرایط بهترین گزینه برای مراقبت از کودک، استخدام مربی آموزشی کودک در منزل است.

هدف اصلی ما در مرکز پرستاری پرستار همراه الف تامین سلامت و امنیت فرزندان دلبند شماست. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه استخدام پرستار از مرکز پرستاری همراه الف با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *